Hol van a cég székhelye?

Telephelyünk Tatán van. Címünk, elérhetőségeink bővebben weboldalon a KAPCSOLAT résznél. Előre egyeztetett időpontban alkalmad van személyesen is meggyőződni székeink szépségéről, kényelméről, hogy Nektek és vendégeitek számára is megfelelő legyen.

Hová, mennyiért szállítunk?

Az ország teljes területén állunk rendelkezésre. A szállítási költség kilométer alapú, melynek összegét az árajánlatunkban szerepeltetjük. Szállítási díjunk nem tartalmazza az esetleges behajtási díjakat, vagy behajtási engedélyek beszerzését. Mindent becsomagolva szállítunk, hogy minden rendezvényen kifogástalan állapotban legyenek a székek. Rendezvény végezetével másnap a begyűjtés is megtörténik. Amennyiben a helyszín megközelíthetősége problémás, (például nem föld szinten található) akkor felárat számítunk fel.

Hogyan és mikor kell fizetnem?

A foglaló összege a foglalási díj 20%. Utalással vagy személyesen bármelyik OTP bankban befizethető. Szállításkor, a kölcsönzött eszközök átvételekor számla ellenében a különbözet  a helyszínen fizetendő.

Kölcsönzés megrendelése

A kapott árajánlat egyben egy megrendelőlap, amin már szerepelnek a fontosabb adatok darab, hely, szín stb. A megrendeléshez szükségünk van még pár személyes adatra, mint a bérlő címe, telefonszáma, személyi igazolványszáma, a kiszállítási hely pontos címe, ideje. A szükséges adatok pótlásakor, a kitöltött megrendelőlapot email-en elküldjük kiegészítve a bérleti szerződéssel áttekintésre. Az adatok ellenőrzése után, kérjük küld vissza a második lapot a bérlőnél aláírva. A bérleti szerződés visszaküldése után kell utalni foglalóként a megjegyzés rovatba feltüntetve a bérlő nevét, rendezvénye dátumát. A foglaló számlánkra megérkezését miden esetben email-en visszaigazoljuk. Ezzel a kölcsönzés életbe lép a bérleti szerződés 2 pontjának megfelelően. További teendő nincs. Munkatársunk rendezvényét megelőző 2-3 napban telefonon hívni fogja egy végső szállítási időpont egyeztetése végett. 

Megrendelés után változtathatok a megrendelt mennyiségen?

A rendezvény időpontja előtt 14 nappal még módosítható a darabszám, ha kevesebbre lenne szükség. Ha többre lenne igény a lefoglalttól, nem biztos, hogy biztosítani tudjuk a kapacitásunkból az adott időpontra. Lemondási határidő az eseményt megelőző 60 napon belül és a foglalót nem áll módunkban visszaadni.